The whole city is full of wonderful black and white Liv Tyler pictures. It’s the new G-STAR campaign 10/1. And the photographer couldn’t be anyone other than Anton Corbijn. His pictures are unmistakable. Just remember U2´s The Joshua Tree’s cover or those pictures of Michael Stipe and Depeche Mode. G-STARS advertising’s campaigns have always been characterised by their emphatic, futurist and sensual images. This time they also can be considered as art.
Y la colección 10/1 sigue fiel al espiritu G-STAR: denim, cuero, acabados toscos y rudimentarios, detalles exclusivos, atributos funcionales y una gama cromática básica le proporcionan un fuerte sello de identidad. Esta temporada han apostado por cómodos pantalones de tiro bajo, caderas rectas y piernas ceñidas, blazers, minifaldas, shorts y capas. El resultado es una colección elegante y sofisticada que representa la exclusividad de la oferta denim de G-STAR.
And the collection properly follows the strong G-STAR’s identity: denim, leather, rough, rudimentary and raw characteristics, authentic details, functional attributes and a basic chromatic range maintains its distinct and unorthodox style.
1 comentario:
La colección de G-Star es mucho más urbanita. No está nada mal.
QUEREMOS VER MÁS COSAS!!
Qué estás preparando ahora?
Publicar un comentario